Vic

Stay positive
Puuuh, nu var soffan jäkligt skön kan jag lova!! Varit upp på bolaget tillsammans med Lina, och i detta blask o skit så var de fan jobbigt vill jag lova... men soffan må jag lämna snart iaf, för ska nämligen iväg på fest med Schill, han är i stan över helgen och jag kan inte ens komma på när jag festade med han sist, så det ska bli jäkligt skoj!! Känns dock lite trist att jag måste gå dit ensam, men de blir nog skit kul iaf :) Får se om man pallar två dagars i helgen eller om man har soffläge i morgon ist, men har ju iaf bunkrat upp med alkohol för båda dagarna så de är ju iaf gött :) Men haha tvekar starkt på att jag pallar två dagar då jag inte ens kan komma ihåg när jag gjorde de sist :P Får tiden helt enkelt utvisa :) Nää nu må jag fan betala lite räkningar innan jag må hoppa in i duschen! 
 
På återseende när jag är människa igen