Vic

22 år och hoppfull!
Ja vad ska man säga om förra veckan, min födelsedag blev minst sagt jäkligt lyckad, alla underbara som dök upp,jag o Emelie bakade tok mycket fika o bara inväntade alla fina gäster, så ja känns inte så bitter att ha fyllt ett år äldre, har en känsla att 22 kommer att bli ett bra år i mitt liv, så de håller jag tummarna för :) Sedan fortsatte veckan i ett ännu bättre spår med riktigt god mat o trevligt sällskap i torsdags, helgen blev fruktansvärt lugn med besök av föräldrarna, fick bjuda Moa på mat och sedan söndagen avslutades med mys hemma hos Lina och Hampus, Lina hade bakat skiiiit goa cupcakes så det gjorde även söndagen bra :) Idag är det måndag och jag har absolut inget inplanerat, men ska väl strax försöka äta lite frukost och fortsätta kolla på Carrie diaries, idag lär jag inte träffa en käft men de gör inget, åker snart till Trosa o då kommer dagarna vara fylld med bebis mys o mys med familjen, så ja de är de jag ser framemot just nu :) Nä nu strejkar min stackars lilla mage här! 
 
 
The things we lost in the fire