Vic

I was born here and I'll die here
Jahopp då var de lördag ännu en gång! O den är man måttligt pepp på, än så länge iaf, känns som det kommer blir bra. Eller ja det blir ju va man gör de till tycker jag :) Igår drog jag o Emelie till Lina o så kom Pehr o Moa dit också, så vi drog på affären och handlade massa gotta till filmkvällen vi skulle ha, vi kikade på filmen Frost, haha o herregud vad bra den var alltså!!! Skrattade så jag fick ont i magen så många ggr, dock tror jag inte att filmen var såååå bra, utan det var nog alla jävla citat jag lina o moa drog hela tiden ;) Tror dock Emelie blev lite små lojj på oss emellan åt... Men det skulle jag nog med ha blivit om jag inte var en sån som snackar sönder film haha! Aja det blev verkligen en sjukt bra fredag igår, precis så jag vill att fredagar ska se ut :) Dagen i dag blir dock inte så lugn så som de verkar nu iaf, vi har planerat på en bonnsup i Brunflo, haha det var så sinnes länge sedan jag var på en bonnsup, så jag tror att det kommer bli svin roligt, bara slippa krogen och stan överhuvudtaget! Så det ser jag framemot! Nej en koppkaffe på de här, sen må jag se till o sätta fart med allt :) 
 
 
 
Med de önskar jag er alla en riktigt trevlig lördag <3