Vic

jag vet ännu en gång hur ont de gör när hoppet dör
Ja vad ska man säga, 30 min kvar tills jag fyller 22 år, känns inte alls peppande eller något what so ever! Aja hoppas verkligen att dagen imorgon blir alla tiders, har bjudit hit till kalas och inatt tvingar jag Emelie att sova hos mig, eftersom jag verkligen avskyr att vakna upp ensam på min födelsedag. Så de känns iaf bra att ha någon som sjunger imorgon för mig. Annars idag så var jag hos läkaren, dessvärre gick de inte alls som jag ville, så ja tur jag tog vara på gårdagen för jag förstod ju att skit dagar skulle attackera mig.. Så less på att de aldrig tar slut, känns som jag åker en evighets resa som bara cirkulerar om och om igen... Hade hoppats innerligt att 2014 skulle bli mitt år, men verkar som de kommer se exakt likadant ut som förra året, vet att jag är bitter nu men ja de blir man lätt när inget går som planerat eller enligt förhoppningarna ville ju aldrig mera återvända till Umeå, men det blir aldrig som man hoppas... Men är iaf så otroligt tacksam att finaste Emelie är här hos mig just nu o rår om mig, med go fika o tvspel! Detta behövdes denna dag. All kärlek till den kvinnan just nu <3