Vic

miljöombyte ja tack!
Åh jösses nu ligger jag helt nedslagen i soffan, varit på stan med Lina o Moa heeeela dagen, köpte lite skit, men det är alltid kul med nytt! Men ja jag blir jäkligt förstörd efter en dag på stan, så tog just ett bad o nu ligger jag här i soffan framför datorn, det räcker gott o väl. Nu sitter jag o längtar en aning tills min underbara syster o Alli kommer upp, saknar dom så det verkligen gör ont nu... Så känner att jag verkligen måste följa med dom ned, så jag kommer bort från den här hålan ett tag, missförstå mig inte jag trivs i stan, har ju världens finaste vänner o familj här, men ja de behövs emellan åt ett miljöombyte och nu är det verkligen dags för ett sånt!! Livet är som en jäkla berg och dalbana nu, så ja jag känner att jag behöver bara släppa allt en stund o ta hand om allt när jag kommer hem ist, då jag förhoppningsvis samlat på mig lite energi för att hitta den orken. Nej jag pallar inte skriva mera nu ögonen känns tunga, skulle lätt kunna slagga just nu asså, skit också att klockan bara är halv åtta... 
 
 
Det gäller att vara tuff och inte sårbar