Vic

sjuksjuksjuk
Fy fan, nu börjar man bli sjuk och det kände jag inte alls för att bli... Men jag har iaf fint sällskap så nog ska jag kunna piggna till snabbare utav de :) Idag har jag haft Lina o Emelie här, har mestadels snackat en jäkla massa samt lirat tvspel. Köpte tre nostalgiska tvspel igår, Spyro, tekken och rayman, så i helgen blir de att nöta en jäkla massa spel! Kul kul. Roligare att vara sjuk om man har något skojj att sysselsätta sig med!! Igår var jag på stan och umgicks med Emelie och Jocke som var hemma ett par dagar, alltid lika roligt att träffa den pojken :) Ja annars händer det inte så där jätte mycket faktiskt, i onsdags hade jag mys kväll med film o väldigt fint sällskap, sedan har jag mest jobbat på att inte bli dödssjuk... Går ganska bra än så länge. Nu väntar jag på att maten ska bli färdig så jag o Emelie kan äta någon gång, min lilla mage kurrar för fullt nu! 
 
7
 
Stay positive