Vic

Söndags mys i soffan
Helgen bara försvann iväg, ska väl absolut inte påstå att det hänt så mycket här inte.. Haha med andra ord en riktigt lathelg, men det har varit skönt de med :) Träffade upp Sandra o Peter en sväng igår o spelade lite spel som jag dock förlorade stort i, så ja det har varit de helgen haft att erbjuda, eller ja ett ständigt kollande på Game of Thrones med får jag inte glömma... Jag antar att jag blev som alla andra där, HELT såld!!!
 
Nä om man ska gå o laga till sig någon frukost kanske, eller ja vore dumt att kalla de fruktost vid den här tiden.. men ja!!
 
 
Min fina ljusbricka jag fick av syster i julklapp lyser så fint dessa dystra dar <3
 
 
#1 - Maja

Gud vilken fin blogg du har och vad vacker du är! Ta hand om dig, kram :)

Svar: Men tack detsamma du :) Vad glad jag blir!! :) kram
Vic