Vic

Hej hopp!
Idag ringde klockan tidigt, skulle iväg o gymma ett morgon pass med Marie, det var gött o vakna i god tid och bara ha hela dagen framför sig. Solen har skinit till och från idag, men jag har ej nyttjat den överhuvudtaget, var tvungen att städa o fixa lägenheten då det var mer eller mindre ett kaos här hemma. Men nu är det fixat o kalrt iaf :) Annars har jag mest haft sex and the city maraton och myst med the, att en serie kan vara så beroendeframkallande är sjukt, måste vara 5 gången nu jag betar av den där boxen, men fy så bra! Annars då, nu sitter jag bara här hemma o bloggar ska strax iväg käka lite o så bara. Annars blir de en lugn kväll, imorgon kommer syster o mamma in för att fixa lite, så ska hänga med dom. Och gratta mamma som fyllde år igår. Det ser jag framemot. Nej nu må jag ta en rök o lugna nerverna lite. Så på återseende mina kära. 
 
Sånt är livet!