Vic

Hinka bärs hela jävla veckan
Alltså jag vill inte vara den som är den, men lite skugga skulle verkligen inte skada just nu, kanske till och med litw regn? Mest är jag missnöjd eftersom jag glömde solskyddsfaktorn hemma och bränt min kära tatuering, så nu får man hålla sig inne.. Idag var vi en sväng på Ikea, inte alls så mycket o kika på. Ikväll blir det Trosayran och det vet du ska spela. Kanske blir skit kul trots opeppen, men vill göra något skoj med syrran innan vi far hem imorgon :) Annars så bytte jag abonnemang till Halebop rubbet idag, så en ny Samsung galaxy s5 väntar på mig då jag kommer hem. Inge fel alls på min nuvarande telefon, men ett bra erbjudande kan man ej stå emot ;)

Nej om man kanske skulle få någon nytta gjord. Ses imorgon mina kära vänner, hoppas på en tjejkväll nästa lördag?



on the road again

bus i gräset
#1 - Anonym

Jag säger ett stort JA till tjejkväll nästa lördag! <3

#2 - Anonym

Fast jag tycker vi kan vara allihopa, både snoppar & snippor då! <3

#3 - Anonym

Fast jag tycker vi kan vara allihopa, både snoppar & snippor då! <3