Vic

LIVET!
Puuuh, ja då var denna stråk helg över. Fy fasiken vilken kung helg detta blev alltså! Hur jag mår idag? Jo jag mår faktiskt bättre än jag förväntat mig, trodde jag skulle ligga döendes idag, men icke jag har städat köket nu o strax ska jag iväg och hjälpa Petra och Mathias och städa ur hans lägenhet. Vad vi gjort i helgen då, i fredags var jag med Jocke och drack tillsammans med han kompisar, sedan kom Emelie med ner dit, det blev bara en snabb sväng ner på stråket, var så sjukt mycket folk och vi var så trötta, så sängen lockade mer då faktiskt. Igår var vi till Lina o Hamp, vi grillade sedan drog vi ned på minnesgärdet och festade loss på en brygga under åska och underbart folk. Vi drog in mot stråket tidigt och åkte lite karuseller sedan satt vi oss bara i ett av tälten resten av kvällen, de var riktigt roligt vill jag lova. Så ja denna helg blev den absolut bästa jag haft på väldigt länge, så´nu mår man bra och lyckoruset driver mig framåt just nu! Livet alltså <3
 
 
 
Låt mig få stanna kvar här, just här där jag är nu, för här är de fantastiskt!