Vic

Sånt är livet
Tisdag var det ja, ångesten kryper sakta men säkert på mig, har verkligen tappat all motivation till träningen nu så de känns verkligen förjävligt, men ska försöka tvinga kroppen på ett pass idag så kanske jag inser hur underbart de är att träna så jag återgår till mina rutiner. Sommaren är verkligen farlig, man vill göra så mycket annat hela tiden o njuta av sommaren så träningen hamnar liksom i kläm tyvärr.. Men ja kosten har varit enkel att återgå till iaf, så något positivt iaf :) Annars då, idag har jag tvättstugan och städdag tänkte jag. Kanske inte den bästa sysselsättningen men vädret är iaf inte så himla bra så vad gör en innomhus dag då? För övrigt är de skit härligt att vara hemma, men de märks att det tar ett tag att komma in i sina gamla rutiner, men de får ta den tid det tar för jag har absolut ingen stress alls. För nu jäklar rullar livet på, känner på mig att nu är allt påväg uppåt, haha eller så är de påväg neråt men jag vägrar ha det så, nu jäklar är de min tur att vara på toppen och det känns som att jag är de!