Vic

sommar och sol o ett riktigt glatt humör!!
Då var kanske den absolut bästa helg över för denna gång, alltså fy satan vilken kung helg detta blev alltså!! Vill tacka alla underbara människor som var med och gjorde denna helg så bra. I fredags så hade vi film kväll hemma hos Lina och Hamp, det var riktigt trevligt att bara kika på film ut till små timmarna. Lördagen spenderades här hos mig med kubb turneringar, dock förloade vi brudar heeeeela tiden, så vi gav nog mer eller mindra upp och bara satt på en bänk i fin vädret och surra o drack massa gott :) Det var verkligen skit roligt. Väldigt bra iniativ utav oss att styra en sån kväll. Jag hoppas verkligen att alla hade de lika bra som jag hade! Söndagen blev tok lugn med SATC maraton hela dagen, o lite städ som blir efter en sån dag. Sedan fick jag fin besök på kvällen, det var himmlans trevligt :) Nu ska jag strax röra mig ned på stan för att käka lunch med en väldigt saknad Sofia, så det ser jag framemot. Hoppas dock att jag inte rinner i väg påväg ner i denna värme bara.. Man blir så snabbt ovan med en veckas dåligt väder och sen kommer detta! Men jag klargar verkligen inte. 
 
Världens skönaste gäng <3