Vic

Vilken produktiv dag, äntligen!
Så där nu jäklar är jag påväg uppåt igen! Väldigt sakta men säkert. Blev inget gym igår utan var iväg på äventyr med Sandra hela dagen, sen drog jag till Emelie o kikade på film. Så blev bara en lugn o skön dag, men kosten var jag stenhård på, blev erbjuden glass o kladdkaka men vet ni, jag tog faktiskt dipp och zuccini ist. Så stolt över mig själv att jag lyckades stå emot. Idag började dagen med en kalas god frukost och en härlig läsning av solo, sedan bar jag iväg på gymmet, köttade på en timma där med mage och armar, det gick ändå helt OK, men benet är inte sig likt så fick träna försiktigt. Ska dit imorgon med och testa träna rygg och ben, så får jag se hur det går helt enkelt. Nu är lunchen intagen, tonfiskröra och avokado, alltså jag tror jag dog vad gott de var!!!! haha, älskar att något så simpelt kan vara så oerhört gott :) Nej nu må jag sätta igång och städa o fli undan här hemma innan Lina kommer :) 
 
 
 
 
Ha en fina dag alla o njut av solen <3