Vic

Fokuserar på dom små sakerna
Ja som ni förstått har jag varit nere i en down period, och mycket utav de beror på oroa av min familj, många av dom har den så förbannat tufft nu så ja de tar så mycket på mig, då dom står mig så nära. Men en resa ner till Trosa är planerad efter midsommar, då ska jag ner o stötta o rå om dom och mig själv. De längtar jag sjukt mycket till. Bara fly undan verkligheten och hjälpa en annan att hitta upp! Annars då, jorå de är ganska stadigt, har gjort massa planer på framtiden så känns som att jag måste sätta upp mål nu. Och de känns skit bra, pappa fick nummer nu av en kille till chefen på ett företag, så de är bara till och skaffa sig lite mod o ringa. Efter att ha gått hemma i snart 3 år gör nog så att modet försvinner totalt, men de värsta som kan hände är att jag får ett nej, så ja jag ska slipa lite på mitt CV och sen ge de ett försök. För till hösten är de dax för mig att börja arbetsträna, och fy som jag längtar. Ett annat mål som faktiskt slagit in nu är övningskörningen, pappa o mamma köpte en manuel bil idag vilket betyder att jag kan övningsköra som en tok med pappsen, så vi ska skriva in oss på en körskola nu så vi får tillstånd o skit!!! Åååå så sinnesjukt underbart, att få sitta bakom ratten igen och ha min kära pappa som lärare. Så sommaren kommer spenderas med massa körning och planering inför hösten. Ja en jäkla massa mål, men de är just de jag behöver för att komma upp igen, Så jag antar att nu är de bara till o tuta och köra ;) haha... 
Nej nu må jag sova känner att jag har en förkylning på G som jag hoppas jag kan sova bort! 
 
 
Allt går om man bara vill det.