Vic

Jun. 22, 2014
Sådär då var strax helgen över. Är ju som sagt i Trosa nu, känns bra att vara här som stöd och bara för att få umgås o må bra själv tack vare min underbara familj! På midsommar så tror jag att vi åt mat tills att vi sprack, sjöng snapsvisor och spelade lite Guitar hero, sedan gick jag och Fia hem o avslutade kvällen med en film. Lördagen spenderades bara med massa mys den med. Här behöver man inte göra så mycket för att ha en super duper trevlig stund. Jag har även ÄNTLIGEN fått träffat de nya tillskottet, Neo. Carro o Mattes fina son. Han är en fantastisk liten krabat :) Idag, söndag - Vet jag inte alls vaf den bjur på, men garanterar att den blir bra hur som :) Vädret är inte heller det bästa här så finns inget ute o göra, men vi hittar nog på något! Hoppas ni alla hade en underbar helg iaf :)




Kärlek ♥