Vic

Rastlöst blod
Hej o hå, att vara sjuk o sitta på arslet en heldag är då absolut inget för mig... Så jag sket i att jag var sjuk och drog på mig träningskläderna istället, tog de dock väldigt lugnt där uppe, körde armar och mage endast. Ingen kondition alls, ville ej anstränga lungor och så. Det gick skit bra, men självfallet hade jag brist på ork, eller ha ork hade jag med inte lika som vanligt. Men det gick skit bra och jag är nöjd! Nu ska städa lägenheten lite och ta en dusch tänkte jag. Sedan bär det av för att möta en allt för saknad vän, nämligen Moa. Fattar inte hur man emellanåt kan bli så värdelös på att träffa sina närmaste, det är inte direkt så att vi bor flera mil ifrån varann.. Aja jag vet vart jag har dom iaf, och dom vet vart dom har mig. Men ska se till o styra en tjejdag något snart!! Nej nu må jag ta o göra någon nytta :) 
 
Livet går vidare precis som förr