Vic

söndag
Då var de redan söndag igen då. Helgen har varit lugn men samtidigt inte. I fredags hände det bästa på sjukt länge, min älskade Jocke som jag trodde var i Öland hela sommaren, stod rätt som det var utanför min dörr, haha höll på att dö när jag såg honom. Blev så otroligt glad att han bestämde sig för att komma hem 3 månader tidigare än planerat, så nu kan jag mysa med honom i sommar. På kvällen bestämde vi oss för att fira hans hemkomst med öl och massa surr. Blev ett härligt gäng hemma hos mig. Drog ner på krogen en sväng, och om sanningen ska fram så förstår jag verkligen inte varför man går dit... Så totalt onödigt och inte alls särskilt roligt faktiskt. Aja jag var med dom bästa som tur var. Gårdagen var jag så förbannat bakis så orkade knappt röra mig, men gjorde det iaf och drog iväg till Sandra, vi hade först bara soffhäng innan vi drog iväg och kollade på skotrar som körde på vattnet. Det var faktiskt sjukt roligt att se när grabbarna brummade runt på vattnet. Sen var jag helt död och drog förbi Emelie en sväng och dog i soffan framför Dumma mig och godis. Idag har jag sytt två sommar toppar och städat lägenheten, vilket känns skönt att ha gjort :) Snart är det tvättstugan som gäller, och kanske blir det en sväng på gymmet med! Vi får se. Nej nu må jag ta och äta, inte hunnit gjort de och magen kurrar som attan. 
 
Världens bästa Jocke är hemma igen <3
 
 
Saknat att sy, men kanske tar man upp det igen.