Vic

tårtaaaa
Så där ja då var kvällen kommen och jag kör på soffmys. Fattar inte hur all energi bara kan vara bortblåst så snabbt.. Aja idag har jag iaf haft fullt upp. Startade morgonen med att allt gick åt helvete, sedan beslöt jag mig att dra på gymmet för att ta ut min aggresion, de hjälpte som tur var, har dock en skit jävla snygg kille på gymmet, så haha varje gång han är där samtidigt får jag sjukt svårt att prestera eftersom jag ser så förbannat dum ut... haha, aja förhoppningsvis märker han ej de. Sedan drog jag iaf hem och käkade äggfrulle, o syster Petra dök förbi så jag färgade hennes hpr och sedan drack vi kaffe i fin vädret. Och det var även studenten här i stan, snacka om att gamla minnen dök upp, åh det var de bästa jag någonsin gjort i mitt liv, ta studenten var fasiken de roligaste och bästa man kan uppleva, så kände bara hur avundsjukan på dessa studenter som fick uppleva allt detta. Sen efter de så drog vi hem över till mattmar för att fira pappa, där spelade vi kubb och åt en massa massa gott, de är svårt att hålla igen på godsakerna när ens pappa bakat en kanon god och sommrig tårta. Men de var det så himla värt, allt för pappa!!! Nu ligger jag bara i soffan och kikar på Bridemades, och somnar förmodligen snart, är sinnes trött, men ska iaf ta mig igenom filmen innan jag dyker ner. Hoppas ni alla haft en fin dag, imorgon väntas nationaldagen dock ser de inte ut som de händer ett skit, ja gym då, med de räcket gott o väl för mig. Får gå o mysa med Emelie sen bara :) 
 
 
Sommaren är allt jag behöver för att jag ska le