Vic

What a week
Jösses vilken vecka so far. Igår vaknade jag upp på sjukhuset, fick läggas in i söndags, eftersom höger kroppen la av totalt, började domna bort i hela höger delen av kroppen, så var bara att åka in då. Men såklart hitta dom inget, dom gjorde en MR o skit. Men jag tror de handlar om att jag gymmat för hårt och någon muskel eller nerv i ryggen hamnat lite i kläm... Så de är bara till o vila från gymmet nu då ett tag. Aja de är bättre o ta de lugnt och bli frisk än skynda på något, gymmet finns kvar! Annars då, jag har varit helt slut körd, och i går var jag orolig så sov över hos Sandra, behövde känna mig trygg. Men de var sjukt mysigt att sova över där, var som hundra år sen sist. Så idag drog vi en sovmorgon och sedan åkte vi upp på lillänge en sväng o kikade runt. Nu har jag just dött i soffan, så blir väl bara någon film och vilning på högnivå. Nej på återseende, nu orkar jag inte mer så signar ut för ikväll :) 
 
Puss på er alla fina <3