Vic

Alla för alla, en för en
Så där, ber om ursäkt för dålig uppdatering, men har faktiskt varit nere i Trosa och då finns de inte så mycket tid att skriva. Men nu sitter jag återigen hemma i lägenheten med en saknad Emelie :) Trosa har varit fantastisk, haft en sån svin jäkla bra vecka där nere, med 25 grader i solen och grönt gräs överallt, så måste säga att det inte alls vara lika kul att komma hem till detta hemska snö väder... Men de är skönt att vara hemma, har så sjukt mycket att göra nu, för jag åker nämligen till Umeå på söndag, så måste hinna med röntgen och så innan, ska läggas in en vecka däruppe... Var inte allt så sugen på de, dessutom åker jag helt ensam för första gången på 5 år, nervöst men samtidigt så vet jag att det enda sättet att bli fri från den här skiten är att fara dit upp, här hemma kan dom inte hjälpa mig så tur man har Umeå iaf! Så i veckan ska jag mysa på med vännerna och fixa lite sjukhusfix innan bara. Men de är ju som tur är inga operationer denna gång, utan bara en epileptisk koll som dom ska göra. så det går nog bra! Annars i trosa så gjorde jag en spontan gadd som jag är svinigt jävla nöjd över, jag myset på med lilla Alli och familjen, så det var underbart att ladda upp med ny energi där nere :) Nej nu ska jag städa vidare!! 
 
 
 
 
Ta mig tillbaka allt var så mycket bättre förr <3