Vic

everythings gonna be alright
Idag har varit en bra dag! En sån dag jag just behövde. Jag och Sandra drog ner på stan för att möta upp Jocke som skulle dra tillbaka till vemdalen idag, så vi tog en härlig fika med honom på Pause, sedan drog vi iväg och kollade runt lite i några butiker innan vi drog hem till mig o käka pizza, Simone kom även förbi en stund senare, och då blev det en massa massa surr och musik snack, ja jag och simone diskuterade massa kent och dylan i flera timmar. Dom har just åkt hem så nu har jag bäddat ner mig isängen innan läggdags, hoppas innerligt att sömnen är med mig inatt, igår kunde jag knappt sova och det finns inget värre enligt mig! Så idag borde jag vara skit trött och kanske har jag lyckan med mig :) Så ja nu gör jag ett försök, men ska nog kika lite på Greys Anatomy innan. 
 
 
Jag och mina älskade tatuering <3