Vic

Let the rain whas away all the pain of yesterday
Ääääääntligen hemmaaaaa!!! Åh känns så förbannat gött. Solen skiner kaffet smakar underbart och idag har jag bra nog många planer, så lugnt blire inte, men jag har nu gjort slut med soffan och nu ska jag ta tag i mitt liv :D
Så planerna för idag är, nu att göra en härlig fruktost, smoothie tänkte jag idag, sedan ska jag ta en dusch o som jag längtat efter att få göra det hemma!!! Sedan bär det av för att möta Petra o Mathias, vi ska i väg och grilla i det sjuuukt fina vädret som är där ute :) Sedan ska jag hjälpa Emelie o dom som ääääääntligen ska bli min granne!!! HAha åååh fy fan va underbart, jag minns i februari då vi började räkna dagarna som tokar, men det går så sinnes fort för idag blir hon oficiellt min granne, så imorgon har vi redan planerat att hon ska knata hit i pyjamaskläderna o dricka morgon kaffet med mig :D Asså de är en obeskrivlig lycka för mig att ha henne här nere. Nu äre bara moa kvar, men det ska vi lösa ;) 
 
Är det sommar snart???
 
 
Nej nu som sagt måste jag lämna soffan, för vi har gjort slut!!!!!!