Vic

safe and sound
Ligger i skrivande stund på hotellet i Umeå, är så sjukt jäkla trött efter en hel dag på buss o allt stök för att just ta sig hit! men det gick ju bra, ligger ju här nu iaf. Har just käkat middag på restaurangen, vilket var svin gott o välbehövligt med ny enerig. Men har redan efter 3 timmar en extrem hemlängtan, men som sagt första gången jag är här ensam och de känns konstigt o skrämmande på samma gång, men de måste ju göras, så ikväll ska jag bara läsa lite o njuta av att få bo på hotell, för resten av veckan spenderas i en sjukhus säng med fyra andra människor förmodligen, så ja nu njuter jag som bara den av lugnet före stormen. Men ja jag hoppas veckan går fort så jag bara får åka hem o förhoppningsvis börjaa leva mitt liv igen! Nä nu släpper jag datorn för en stund, men kommer vara så uttråkad här så vi kommer garanterat höras en massa med mer sjukt tråkiga inlägg ;) 
 
 
Miss you all <3