Vic

snöa eller regna var dagens fråga?
Ojojoj, nu är jag helt jäkla slut.. Haft en jobbar helg som bestod utav massa flytt o flyttpackning åt Emelie, de har verkligen tagit på ens krafter. Men det har varit roligt att sysselsätta sig iaf :) Lördagen spenderades åt att hjälpa dom, sedan blev de sällskapspel spelande och vin samt någon öl slank ner. Vi hade bestämt oss för att ej dra ut eller något sånt, men rastlösheten slog över oss alla, så vi tog en taxi ner till jazzköket, men efter att insett att det var vi och 60+ så beslöt vi oss för att fortsätta att kolla runt, och tillsist hamnade vi på Bishop, där kände vi massa av folk så vi stannade kvar där och surrade på o drack öl tills stängning! Hade minst sagt en skit bra kväll, igår var jag inte särskillt bakis, men trött som satan, så jag och Emelie slog ihop oss och köpte massa gotta och kollade på Monsters University och bara snacka hela kvällen. Idag kom Moa förbi en sväng och vi drog upp på kvantum och handlade lite hårfärg, för nu är det vår igen! Nu efter ha intagit lite kaffe hos grannen och städ hemma så är jag utslagen på soffan, ska strax bjuda Emelie på mat men innan de så blir att vila en liten stund! 
 
 
Mys med fina Emelie <3
 
 
På återseende mina fina