Vic

stolthet var det ja!
Ja huvvaligen vilken tung dag detta har varit alltså.... Vaknade helt klart inte på rätt sida, vaknade ilsken och arg o ledsen.. Ville bara slita av mig alla sladdar o dra härifrån!!! Har varit ett helveta att ligga i denna jävla isoleringscell, men jag ska inte heller sitta o säga att allt är piss o skit även fast det känns så vissa stunder... Nej jag har faktiskt för första gången på dessa 5 år, varit fullständigt ärlig med läkarna, vilkat jag knappst skulle kunna ge bra resultat, eftersom jag allt för länge levt i förnekelse.. Men jag ropar absolut inte hej ännu, nej det skulle jag aldrig någonsin göra det är något jag allt för väl fått lära mig. Men nog är jag allt stolt över mig själv, även fast det kanske inte är perfekt så har jag iaf slutat ljuga för mig själv och för andra som faktiskt finns där för att hjälpa mig, så med det sagt så är jag förbannat jäkla nöjd o stolt över mig själv, så det enda som återstår nu är att jag förhoppningsvis blir fri från dessa kablar redan imorgon, så jag iaf kan gå o ta en rök!! Det är nästan just nu allt jag begär, sen om jag får sitta kvar här längre så får det  bli så, men ja jag vill ha en cigg upp körd i käften nu och bara ja röka den!!!! Men det får vi se om jag får göra imorgon, de vore de ultimata! Nej nu ska jag försöka fördriva resten utav den här kvällen på något bra sätt :) 
 
 
Framgång <3