Vic

För mycket Tequila
Ja vad ska man säga om dagen idag, jag mår definitivt som jag förtjänar, alltså inte bra alls. haha blev kanske lite väl all in igår, men fy bubblan så kul jag hade det iaf! Vi spelade beerpong, shotta tequila i massor, snackade som bara fasiken hela kvällen, sen när alla började bli aningen för fulla och förstörda så valde jag att dra mig hemåt för att sova ist, det  var super härligt att bara kunna gå hem o lägga sig i sin egna säng. Vaknade upp med jordens skallebank och illamående, men tog en ipren o la mig framför en film i soffan ist, så de gick som tur var över. Nu efter ett bad är jag mest bara rastlös och äntligen lite pigg, men blir nog bara kanon lugnt framför tvn idag. Sen fick jag reda på något annat jättekul idag, men de berättar jag mer om när det är helt 100. åh fy så spännande!!! 
 
 
 
Så här pepp är jag då inte idag iaf!