Vic

Hard work pays off!
Dagens gympass avklarat, idag som sagt sattsade jag på mage och rygg. Gick väldigt bra måste jag säga. Så imorgon gäller de att undvika skratt annars kommer nog smärtan vara outhärdlig. Men fy så underbart de känns i kroppen nu. Jag har bestämt mig för att strunta i att räkna kilona på vågen och måtten runt kroppen. Insett att det är de jag ser i spegelen som spelar roll. Och skillnaden börjar redan synas, jag älskar det verkligen. Gymmat drygt 5 veckor nu och resultaten blir bara fler o fler, vilket motiverar mig ännu mer att gå dit. Imorgon ska jag köra ett rump och benpass känns som de längtar jag mest till just nu, vill egentligen bara dit nu haha.. Ikväll blir de bara chill i soffan framför någon serie, drömde så hemska mardrömmar inatt så sömnen blev verkligen inte bra, så är helt utslagen just nu.. Sömn är verkligen prio ett när man tränar, utan sömn ingen bra dag har jag märkt.. Nej nu ska jag bara mysa ner mig och ta de lugnt resten av dagen/kvällen. 
 
 
Har ingen före bild, men WOW vad min mage börjat ta form nu! Börjar äntligen känna mig bekväm i mig själv!!