Vic

helt slut som artist just nu...
Åh herregud säger jag bara... Rastlöshet är både farligt och bra för mig. Efter en kalas god middag som Emelies mamma bjöd på idag så kände jag bara hur rastlösheten smög på mig, så tog mina långa ben och drog på gymmet återigen idag. Kände att min kropp är inte alls van två pass på gymmet på en dag, så nu ligger min kropp o strejk och knappt rörbar... Men alltså underbarare känsla!!! Känns som jag verkligen funnit mig själv, aldrig har jag tidigare älskat att göra något så mycket som jag gör med gymmet. Längtar redan tills jag får dra dit imorgon igen. Ja om min kropp orkar så att säga, men har tvättstugan imorgon med så lär bli mellan varven där :) Åh nej nu är min kropp tok nöjd så nu ska jag lägga mig i ett bad och varva ner en sväng. 
 
 
WORK HARD, TRAIN HARDER