Vic

Hockey VM, gym och fint sällskap
Tog en riktig sovmorgon idag, det var så otroligt himla skönt och välbehövligt. Vaknade upp till solen men den tyckte visst inte att den ville vara framma idag, nu blåser de o regnar, usch är så sinnessjukt less på detta väder. Ser inte framemot helgen alls om detta ska fortsätta... Aja idag åt jag kvarg och bär till frukost, helt okej gott faktiskt, men man saknar ju vanlig yoghurt med ton med socker i, haha.. Sedan drog jag upp på gymmet och oj vad tiden bara drog iväg utan min vetskap. Körde 15 min PW på löpbandet, sedan fortsatte jag med axlar och armar och avsultade passet med lite mage och sumo squats detta tog ca 60 min. Så helt död i kroppen, men är det inte helt undebart? Annars så kom Emelie hit, jag bjöd henne på middag, blev lchf broccoligratäng, blev typ som soppa men fy så gott det var!!! Kommer nog bli en favorit här hemma gissar jag på. 
Nej nu gäller det av invänta hockeyn, Sverige - Frankrike, haha undrar vem som vinner ;) 
 
Hejja hejja!!