Vic

Misstag är något jag blivit en expert på.
Packat, fixat och nu väntas bara skjussen, så drar jag hem till Mattmar över helgen. Fia och Alli kommer på besök, så väntar på dom nu. Åh vad mysigt att få vara med dom hela helgen, som jag längtat!! Ibland när saker och ting inte riktigt inte blivit som förväntat eller bara skitit sig allmänt med allt, så finns det absolut inget bättre än att lämna staden för att åka hem en stund. Ibland är det allt man behöver för att hamna på fötterna igen. Så denna helg ser jag framemot. Hört att det ska bli fin väder med, så tror inte det kan bli så mycket bättre. Få vara med min syster och gudbarn hemma hos mor o far <3 
Annars då, igår var jag ner på stan och kolla på när stan vända SD ryggen, sa adjö till älskade Jocke som lämnar oss i sommar för jobb i Öland, sedan spelade vi lite basket innan Jag, Emelie och Simme åt hemmagjord glass och surrade en massa. En helt perfekt onsdag alltså. Just de, drog ett mag o bröst pass på gymmet igår med eftersom det kommer dröja innan jag återgår dit, så idag har jag träningsvärk från helvete, så blir inte många lyft idag... haha! Nej nu må jag packa färdigt fixa o trixa lite innan dom kommer :) 
 
 
Som en sommar dröm <3