Vic

snöööööööööööööööööö
Dystra dystra onsdag, snön låg på backen i morse då jag vaknade, underbara maj väder... Fy fan det var något jag verkligen inte ville se idag då jag vaknade! Aja det är ju bara allt för typiskt Jämtland, idag då orkar jag fasiken inte göra ett skit alltså, men känner jag mig själv rätt så kommer jag dö utav tristess så kommer nog dra på gymmet även fast jag börjar bli förkyld. Inte alls ett smart drag, min kropp behöver dessvärre  vila, men alltså jag kan inte bara sitta inne hela dagen/kvällen.. Men funderar på att baka något, så kan iaf hålla mig lite sysselsatt med det ett tag. Vad kan man annars göra? Ja jag måste skärpa mig och tänka på mig själv mera o lyssna på vad min kropp har att säga, kan inte plåga den bara för att jag är rastlös, bättre o vila en dag då. Annars rullar väl de mesta på som det ska, eller ja hyffsat iaf! Den där överaskningen jag prata om kan vi dock bara glömma, de blev inte riktigt så, tyvärr... Just nu vill jag dock bara fly från denna stad ett tag, så mycket skit och dumma tankar som håller på spökar.. Aja man kan som sagt inte fly från sina problem, även fast man många ggr vill göra de..