Vic

Som alltid flyr jag till musiken, den enda plats där jag är jag
Utslagen på soffan, börjar bli en standard för mig känner jag. Men förr låg jag här på grund av psykisk utmattning, nu ligger jag här för fysik utmattning, de är en sån otrolig skillnad. Idag har dagen i all ära spenderats i Brunflo hos Moa o Pehr, vi surrade på om allt o inget hela dagen tills Pehr kom hem, då drog vi in till stan en sväng o handlade mat, tacos stod på menyn idag, muuuums! Vi bara surrade en massa o kikade på Gossip Girl, sedan tyvärr tog denna dag slut tok för fort, så var tvungen att ta bussen hem och väl hemma kände jag att jag var tvungen att göra något, klockan var trots allt bara 20 00, så jag snörade på mig skorna och drog på gymmet och gjorde ett stenhårt armpass, huvva kommer att kännas imorgon. Annars idag, så följde jag med Emelie till HC så fick även en fin morgon promenad i skit vädret, tur sällskapet underhöll iaf :) Nu ska jag nog bara slå på någon serie och vila min stackars sönder körda kropp. Imorgon funderar jag på en vilodag, men vi får se hur bra det går. Min löften bryts iaf, haha.... 
 
 
Vad du betyder för mig, vad jag betyder för dig, vad vi betyder för varandra <3