Vic

sunny
Idag skiner solen för fullt, vilket gör mig på skit bra humör. Dagen har spenderats med massa ärenden med Emelie, så blivit långe promenader. Sedan drog jag iväg på gymmet, idag stod rumpa o ben på schemat, olyckligtvis råkade jag sträcka min rumpa på köpet, men körde på ändå tills det inte gick nå mer. Smärtan blev allt för jobbig... Typiskt!!! Aja blir till o vila imorgon, så jag inte förstör några muskler, eller ja kan ju alltid köra överkropp, ah vi får se, inte värt att få några permanenta skador.. Ligger nu förstörd på soffan, ska väl snart börja med någon mat och sedan blir de ett varmt bad för att mjuka upp min muskler lite. Annars ikv är de Hockey, sverige - norge, tänkte skriva att det ska bli spännande, men förlorar vi mot norge är vi då fan sämst. Nej nu kurrar min lilla mage så må slänga in kycklingen i ugnen. 
 
 
Finally the sun is here <3