Vic

Träningen, LCHF och bara mina tankar
Denna dag blev något produktiv, kände att jag var tvungen att väga upp från gårdagen, då jag ej gymma och syndade med massa godis och struntade totalt i att äta mat.. Usch, aja alla dagar är inte perfekta. Men jag är även människa jag med, ibland måste man synda. Men att jag åt godis är inte det som stör mig mest, det är att jag skippade att äta överhuvudtaget att godis blev min "middag" igår.. Ska jag fortsätta gymma så som jag gör nu, så måste jag se över mina matvanor och faktiskt äta, kan inte fortsätta med att svälta mig själv, jag kommer definitivt inte nå dröm kroppen om jag fortsätter så här. Aja självinsikt är steg ett iaf. Idag har jag dock skärpt mig och behandlat min kropp väl. Jag började morgonen med en stadig frukost, sen drog jag upp på gymmet och tränade rygg och rumpa, sedan gick jag hem och lagade en svin god smootie, la mig sedan i soffan för att vila lite då de ringde på dörren och jag väntade absolut inte besök, så gick o kikade o blev väldigt brydd för jag såg ingen stå där men dörren fortsatte att ringa, o jag öppnar o då stog tok Moa där o överaskade mig, så då följde jag med henne upp på travet och hängde lite. Sedan blev det en stadig middag innan dagens andra dock ovärda gympass, haha orkar verkligen inte med två pass på en dag, men gjorde mer en kompis en tjänst o följde med honom dit. Tränade mest mage haha om de nu ens gav mig något.. Aja jag kanske inte nämnt de tidigare, men jag försöker verkligen leva på LCHF, haha eller har försökt i två år nu, det får mig verkligen att må så mycket bättre, men jag syndar väldigt ofta och fuskar en del och det har jag gjort enda sen jag började, men eftersom jag ej behöver gå ner i vikt så är det inte så vitkigt för mig att köra hel strikt LCHF, så en dag i veckan får jag synda. Jag skulle verkligen rekomendera alla denna kost, då man håller sig mätt sjukt länge, man slutar småäta och tillslut om man kör all in så försvinner en stor del utav ens socker beroende. Jag har inget behov av socker så, men eftersom jag aldrig haft ett beroende utav kolhydrater och socker så är LCHF ganska enkelt för mig, visst saknar jag bröd, pasta och massa slisk, men inte så pass mycket att jag lider utav de. Det finns så mycket annat gott man kan göra, så nu ska jag försöka köra så strikt jag kan, med en dag i veckan med gotta, om jag måste så att säga! Moa är verkligen en stor förebild för mig här, innan har jag bara slutat äta helt och aldrig vågat stoppat i mig något, o när jag väl åt så åt jag något som var LCHF inspirerande, men de var knappt vad jag skulle kalla mat. Så ja jag ser upp till Moa här, hon inspirerar mig något så fruktansvärt och får mig att vilja äta igen, men denna gång vill jag äta en sund och bra kost för mig o min kropp. Haha ja blev ett långt o tråkigt inlägg här, men jag kände att ikväll vill jag skriva av mig, om vad jag tänker på allra mest just nu. Och ja detta är det som cirkulerar mest i mitt huvud just nu. Tack och lov för de. Finns värre saker att tänka på än det här ;) Nej nu blire ett bad för att avrunda denna dag. 
 
Sometimes all you need is a change
 
 
 
#1 - Moa

Älskar dig ja! <3 Du är för bra du!