Vic

vart är den omtalade solen?
Så där då var de bara söndagen kvar på denna helg. Har faktikst haft en skaplig helg, igår var det städdag som stod på schemat, kanske inte det roligaste men det är ju sånt man måste få gjort. Sedan gjorde jag mig i ordning och tog en härlig promenad bort till Petra o Mathias, käkade o kollade klart på hockeyn samt tog en pilsner eller tre till. Det var hur som super duper mys. Blev inget gym igår eftersom jag känner av något i kroppen, typiskt att man ska ta o bli sjuk då man minst vill, är rädd att det ska bli som sist jag hade gymkort... Och då hade jag samma gymflow som jag har nu, men sen kom en dum förkylning som gjorde att min motivation försvann totalt, så jag återvände inte dit något mer.. Men det känns även som denna gång njuter jag av gymmet mer än jag gjorde då. Så det borde inte vara några bekymmer egentligen att hitta tillbaka. Så får se om de blir lugnt idag eller inte. Jag har annars tvättdag och sen ska Moa och jag käka middag ihop, så visst är jag inte syssellös iaf. Nu blir det kaffe och lite one tree hill. 
 
 
 
 
They say you have to create your own happiness.