Vic

What a day
Sträckt rumpa = lugn träningsdag, dock har jag varit ut på två styckna rejäla promenader, så lite har man ju rört på sig. Så behöver inte känna allt för dåligt samvete att jag skippar gymmet idag. Bakat LCHF bröd har jag med gjort, o gud så gott det blev. Saknar dock det fluffiga o luftiga brödet man bakar på vetemjöl, men de här funkar faktiskt lika bra. Plus att man håller mig mättare längre på detta bröd. Annars ikväll blir det bara lugnt framför tvn, kanske slår på nån bra serie eller film. Annars har jag fått en sån mani på att tattuera mig igen, säger bara tack och lov att jag inte har råd att göra flera just nu, annars skulle jag vara hel täckt av dom nu. Men de vore heller inte fy o skam. Lovara att när jag börjar få in pengar igen kommer jag spendera halva mitt liv inne i en tatuerings studio ;) 
 
Dessa tre är mina nästa drömmar som jag vill sätta på kroppen föralltid.