Vic

Work in progress
Söndag återigen, helgerna tycks bara rusa iväg i all hast... Hinner knappt med själv, sen har jag haft måndag o tisdag i huvudet hela helgen, ingen bra ide att dricka mitt i veckan asså. Aja de vägdes upp med en härligt nykter helg med gym och endast soffmys i fredags, i lördags kände jag mig febrig och jäklig så orkade verkligen inte lämna soffan fören jag bestämde mig för att jag o Emelie skulla baka en paj o kolla på film med hennes mamma. Det var faktiskt en tokbra lördag, trist att många anser att utan alkohol kan man ej ha en bra helg... Människor har dessvärre fått fel syn på livet, och tyvärr har jag länge varit en av dom. Men jag har gett mig själv ett löfte och det är att tagga ner på alkoholen och fokusera på träningen och kosten ist. Så idag när jag vaknade så mådde jag självklart som en gud, så fanns ingen tvivel på att bara snöra på sig skorna och ta ett morgon pass på gymmet. Dock gör jag bort mig varje gång och struntar i att äta innan, så energin ligger då alltså på noll... Aja jag ska bättre mig. Nu har jag iaf intagit frukost, så tänkte jag skulle testa den omtalade kokosgröten alla lchfare äter, men fy bubblan vad vidrigt de var alltså.. Smakade som att äta en torr omelett med banan och kanel. Nej den kommer jag förmodligen inte göra igen, även fast den var sjukt mättande! På agendan idag står stor jäkla städ av lägenheten, har verkligen gått och blivit lat och slutat städa haha vette tusan vad som hände med min städmani. Aja idag ska jag ta tag i de, sen blir de nog bara en lugn dag framför One tree hill.