Vic

6 days
Alltså jag förstår inte alls vart tiden springer iväg alltså, men skönt som snus är det iaf att den gör det! Om en vecka får jag pussa o mysa med min prins, för då är han äntligen hemma igen, hemma för att stanna hos mig. Kan inte ens beskriva vilken lycka de är för mig att han kommer hem alltså. Sen mina vänner efter allt klängande på er o allt tjatande så kommer ni fan inte se mig alls iaf på ett par dagar o jag lär förmodligen inte svara i mobilen den helgen heller. För när han kommer hem så ska ingen eller inget få förstöra vår helg, vill endast vara med honom o inge mera. Men hur många av er har stått ut med mig de här veckorna haha är fan i mig imponerande, har knappt stått ut med mig själv, så ni har verkligen varit riktiga vänner och fått min tid att gå, så PUSS på er! Nej nu ska jag få denna dag i rullning så yttligare en dag försvinner, så dags att dra o arbetsträna lite sen ikväll blir det idol mys. Måste ju värma upp inför morgondagens kalas :) 
 
 
What are you waiting for?