Vic

8 days and counting
Usch fy o blä nu börjar jag bli bra nog jäkla less alltså.. Blir fasiken aldrig frisk alltså. Orkar verkligen vara sjuk längre, det är så långtråkigt och jag saknar att göra saker nu. Less på att ligga inne och vara snuvig frusen och trött... Aja jag får hoppas det blir bättre snart, vilket det lär bli med. Man kan ju inte vara sjuk föralltid heller. Håller på att göra om en del här hemma, vilket också dras ut på tiden då jag orkar inte, men jag är på G iaf. Ska vara klart då Jocke kommer hem igen, vilket är nästa vecka, så ja haha nu får jag lägga i o sluta lata mig... Idag om jag nu orkar iväg så ska jag vara på sängjätten kl 14, annars brukar jag ju gå dit 11, men jag vet ej om jag orkar idag eller om jag tar en vilodag och fokuserar på att verkligen bli 100 % frisk, känns mer värt att bli helt frisk än att gå runt och vara små sjuk hela tiden. Saknar gymmet så jag går fasiken under, abstinensen är enorm.. Men snart så. Nu taggar jag bara Moas födelsedag vilket jag hoppas kommer bli helt galet bra. Handla ju presenter till na igår, så de här kommer bli så bra så :) Nej nu ska jag ta en varm och skön dusch ihopp att må bättre efter den och kunna ta tag i dagen o göra någon nytta! 
 
Snart är mitt älskade hjärta hemma <3 
 
 
#1 - moa

:*

#2 - moa

:*