Vic

Happy birthday my love
Idag är det ingen vanlig dag inte, näää för idag fyller min favorit 26 år. Dessvärre kan jag inte vara med och fira honom idag, men jag hoppas innerligt att Vegas bjuder på roligheter iaf och go mat! Jag får fira honom på lördag ist, bara han och jag. Åh vad jag längtar nu. Snart är han hemma, bara en två dagar kvar nu tills jag får hålla om honom, kommer verkligen att krama o pussa ihjäl honom. Alltså fy vad jag har saknat den där fina människan, men snart är väntan över o snart är han ääääääääääntligen hemma igen alltså!!! Helt sjukt, kommer ihåg när han åkte o då var det 22 nätter ensam utan honom och nu är det endast 2 nätter kvar. Undrar vart tiden tog vägen, men jag är så glad över att den sprang iväg. För jag har aldrig saknat någon så här mycket så det har gjort  ont i verkligen varenda muskel i min kropp, Men nu så är det banne mig nära :D Nej nu ska jag ta vara på kaoset jag har ställt till med här hemma, och hoppas att denna dag bara springer iväg så det blir torsdag nån jäkla gång!!! 
 
 
Trodde aldrig jag kunde älska någon så som jag älskar dig <3