Vic

sunday
Igår blev det ko lugnt hos Moa för min del. Tycker det blev en riktigt bra kväll iaf. Jag blev inte full alls, så med andra ord idag mår jag faktiskt jäkligt bra :) Så tur var väl det! Men söndag är alltid en söndag, så den spenderas framför en film tillsammans med Emelie, det är så mysigt det så, men det är något deppigt i allmänhet med söndagar gillar dom inte alls faktikst, eller ja jag gillar dom bättre när jag får kramas med han jag älskar. Men de är bara 4 dagar kvar nu! Självklart älskar jag att jag får spendera dagen idag med emelie, men alla fattar kog vad jag menar ;) Så med andra ord har jag haft en bra helg trots att den bara sprungit iväg och det är måndag redan imorgon... Ja den blev toppen :) Nä nu ska vi fortsätta kika på film är o bara mysa på. så p å återseende mina vänner och fiender.