Vic

22 dagar bort
Känner mig lite halvt nedstämd idag.. Hjärtat mitt har nu åkt ifrån mig, även fast jag vet att snart är han hemma igen, men 3 veckor känns som en evighet. Kommer sakna honom varenda sekund. Så hoppas av hela mitt hjärta att dessa veckor bara rusar iväg så jag får gosa ner mig i hans famn igen.. Ska verkligen hålla mig sysselsatt, kommer ej klara av bara ligga hemma. Då kommer verkligen dagarna kännas som år. Så jag tackar innerligt min arbetsträning och mina vänner. Tack vare det kommer det här gå fort. Idag har jag verkligen hållt igång, varit på stan med brudsen o gjort massa ärende, bland annat gjort synundersökning till körkortet och tjänat cash. Sedan avslutades denna onsdag med obligatorisk onsdag med emelie o simme. Så här får gärna varenda dag se ut. Nej nu nalkas sängen o hoppas på sömn, för imorgon är det krune planering som gäller hela kvällen innan de bär av till sthlm. Sov gott nu mina kära så var det här förhoppningsvis mitt sista klag inlägg på en stund!