Vic

Jag saknar ingenting eller jo jag saknar dig.
Fy fan! Ja man får väl sota för att man haft en sån awesome helg. Ligger nedbäddad nu i sängen, o här har jag legat hela kvällen... Har dragit på mig en jäkla förkylning. Känns som att jag sväljer rakblad och orken är totalt borta! Detta hade jag verkligen inte tid med just nu. Vill verkligen inte bara ligga hemma hela veckan, vill gymma och arbetsträna så dagarna går iväg.. Usch vad jag inte gillade det här! Aja bara till o hinka thé och vila. Imorgon har jag inget jobb så det blir väl sängläge hela dagen. Så hoppas jag att jag kan tuta o köra på som vanligt på onsdag med jobbet och så. För det var nämligen tänkt att jag skulle köra kväll ist för dagen för att få testa på olika timmar där.. Så ja detta har jag då inte tid med!!! Aja ska väl ta o krypa ned i sängen nu och försöka sova bort skiten så gott det går iaf. Wish me luck!!