Vic

mamma o pappa
När sjukan blir för jobbig o saknaden med. Så tar man sitt pick o pack o drar hem till föräldrarna ist. Känns skönt att få maten lagad och få lite kärlek från dom ett par dagar Kan jag verkligen inte klaga på alltså! Nu har jag det bra. förkylningen håller på att lägga sig och dagarna rullar på bra. Idag har vi inte hunnit göra så mycket, tanken var att jag skulle rida en sväng men det har spöregnat hela dagen, så får hoppas att vi hinner med det en annan dag. Imorgon är det åre höstmarknad, vilket ska bli mysigt att gå på. Basse och Sofi kommer även förbi. Så denna helg kommer bli ko lugn men ack så bra. Att bara få vara här hemma med sällskap hela dagarna får mig att tänka på annat. Inte tänka så mycket på saknaden o faktiskt kunna hantera den bättre än att ligga hemma ensam hela dagarna. Så det är helt underbart. Nu är det inte ens två veckor kvar tills att min kära kommer hem igen, de känns fantastiskt. Snart är han hemma från sitt USA äventyr. Ååh vad jag längtar tills att jag bara får gosa ner mig i hans famn igen! men mycket snart så. nej nu ska jag ta o baka något smarrigt till oss ikväll tänkte jag :) Tur att mamma mat finns såna här gånger!!


utan dig är jag halv <3