Vic

Mänsklig värme snälla kom närmre
Okej denna vecka fortsätter i ett oändligt jobbigt spår.. Vaknade upp, eller ja knappt sovit något inatt, men förkylningen har blivit värre, rösten finns snart inte och rakbladen i halsen blir värre. Så ja detta hade jag mer än gärna sluppit. Bara legat inne hela dagen tvingat folk att prata med mig i telefon endast så dagen ska rulla på, men den tycks oavsett gå i snigelfart, hur ska jag kunna stå ut med sånna här sega dagar? Vill inget hellre än att arbetsträna imorgon, vill gymma och vill ha orken att städa och laga mat, men nej då, mat finns inte ens på kartan just nu. Ingen aptit och gör alldels för ont för att svälja. Jag vet att jag bara klagar just nu, men just nu känns allt bara så himla tungt.. Hoppas jag blir frisk fort nu så livet kan rulla på som vanligt igen, eller ja så gott som vanligt. Det är inte sig likt här hemma utan min fina kille, men dagarna går framåt och jag räknar varenda en utav dom. När han väl är hemma släpper jag då inte taget om honom på bra nog länge! Så ja nu är det bara att fokusera på att bli frisk så jag kan börja leva igen och orkar göra saker. Men med lite vilning och the så är jag med strax på bena igen och då jäklar!!! Nej jag måste verkligen fundera ut någon mat alltså o försöka tvinga i mig någon näring iaf. 
 
Tick tack tick tack