Vic

samma nätter väntar alla
oj oj oj, vilken helg! Kan inte haft en sån här bra helg på kanske hur länge sen som helst. Och de är tack vare min kära Lina. Krunegård var det absolut bästa o häftigaste jag varit med hon. Han var så otroligt bra. Bättre än förväntningarna, vilken energi och utstrålning. Ja han var helt galet bra!! Sedan spenderades en dag i Trosa med hela familjen där nere, fick träffa underbart fina Luna, och bara mysa på med familjen. Men sthlm är ingen stad för mig. jösses vilken stress och vad mycket människor. Förstår inte hur man står ut alltså.. Men de var bra trots fel åk i tunnelbanan samt silverfiskar på hotellet. Det blev en grym helg. Precis en sån som behövdes just nu. Saknaden efter jocke är hemsk. Försöker intala mig själv att de kommer gå fort, vilket det kommer göra med. men ja jag vill ha han här nu och inte på andra sidan jorden! Kan knappt prata med honom heller vilket gör det ännu jobbigare.. Usch! Aja försöker tänka positivt o hålla mig sysselsatt. Sen när han kommer hem så släpper jag han inte en sekund. Så nu ska jag leva på denna grymma helg, sen imorgon bär det av till sängjätten igen för arbetsträningen. Så nu tutar o kör vi!! nej dags för sömn är helt slut som artist efter en sån fullspäckad helg. :)