Vic

sånt är livet
Tisdag idag då. Tiden bara springer iväg nuä alltså... Hänt mycket de senaste dagarna, hunnit med bröllop, röstat, arbetstränat första dagen, blivit faster igen och ja massa därtill. Imorgon säger jag Hejdå till Jocke som drar till Usa in3 långa veckor, det ser jag verkligen inte framemot. kommer verkligen sakna min pojke. kommer bli så tomt och ensamt utan honom här hemma. Men får försöka få tiden att gå iaf. Drar ju iaf med fina lina till sthlm på fredag, det längtar jag något så fruktansvärt till!! Blir ju än sväng till Trosa då med för att visa lina mitt andra hem och få mysa på med familjen en massa med. Idag ska jag bara mysa på med jocke och ta vara på sista kvällen på ett tag med honom. Ja de är inte lätt alla ggr att vara så himla kär, men det är värt det alla ggr. Så tacksam över resan till helgen så man får annat att tänka på, ska bli underbart att dra iväg med min bästavän till huvudstaden. Nej nu ska jag invänta min pojk så här får ni ett gäng bilder som sumerar mina senaste dagar.