Vic

Stress och lycka vilken kombination
Underbara helg! Har endas haft en sån där mys helg, då man egentligen inte har gjort så mycket avancerat, men när man spenderar den tillsammans med pojken vad kan man mer kräva? I fredags tog vi o lagade en enkel men ack så god måltid, vi tog en båttur på älven drack en öl och avslutade kvällen med ett besök hos hans mamma. Det var fruktansvärt härligt det. I lördags så startade vi dagen med en lång promenad och sedan drog vi o käka glass i fin vädret. Sedan var  vi på kräftskiva hemma hos hans päron, o vad jag längtat efter att få gluffsa i mig kräftor, trodde inte det skulle bli några såna detta år. Men ibland har man tur. Avslutade kvällen med gotta och dumma mig. Jag somnade dock mitt i filmen, var tok slut... Sedan vaknade vi upp o käkade pannkaks frulle, promnerade och sedan var det ko lugnt hela dagen, precis så som en söndag bör spenderas anser jag. Idag vaknade jag upp inte allt för pigg inte, har en jäkla förkylning som ligger o gnyr ikroppen så idag har jag tagit de ko lugnt, drog till emelie o käkade hemmagjord pizza och myste framför idol. Denna vecka kommer att bli hektisk så jag har ej tid att vara sjuk, ska inhandlas present till tess bröllop, baka kakor till bröllopet samt hinna stryka klänningen. Och imorgon har jag ett möte med chefen för företagat jag ska arbetsträna på. Det ser jag verkligen framemot, hoppas innerligt att jag får börja asap, skulle vara helt fantastiskt galet bra om det drog igång fort nu så jag får till nån sysselsättning NU!!! Åh fy fan vad bra det känns. Men ja en stressfull vecka framför mig, hoppas verkligen att allt till bröllopet hinner bli klart och perfekt så jag slipper oroa mig över det iaf. Sedan nästa vecka drar ju min pojk till USA, vilket jag däremot inte längtar till, men sen igen så drar ju jag och lina till Sthlm nästa vecka och det LÄNGTAR jag bra nog mycket till, fy satan vad underbart det ska bli pinglan!!! Du och jag i sthlm kan bara sluta med awesome, så nu taggar vi det och ser framåt för detta år är än så länge så jävla underbart. Nej nu må jag koka mig en kopp the och rädda det lilla som är kvar utav min stackars hals, kanske tar jag ett bad med och svettas ur alla baciller. 
 
 
Ler och vandrar på som aldrig förr mina vänner.