Vic

Tuesday
Fullfart gäller denna vecka, fy vad saker man har inplanerat känns det som iaf. Igår stod linas hår på schemat, blev riktigt snyggt måste jag erkänna! :) Kanske borde satsa på att bli frisör.. Sedan bar det av till Lit för mys med karln, åkte hem idag gymmade och så kom Jocke hit så lagade vi en härlig middag ihop. Ikväll ska jag äntligen få spendera kvällen med en väldigt saknad Emelie, det ska bli fantastikt mysigt faktiskt!! Imorgon står ska jag på ett möte angående min jobbframtid, snart rullar det på. Fy fan vad underbart det ska bli att äntligen få sätta i gång med en sysselsättning så dagarna rullar på mycket bättre än nu. Sedan efter det så är det Therese möhippa som står på schemat, det ska verkligen bli spännande. Nu jäklar är det när tills att hon gifter sig :D Annars då, tror jag inte att jag kanske har så många flera måsten denna vecka, men känner jag mig själv rätt så kommer den springa iväg i ett naffs iaf. Ja gymma en massa ska jag såklart med göra, tänker inte slappa där inte! Nej nu ska jag dra på mig kläder o möta upp Emelie. Ni får ha en underbar tisdag mina kära.
 
 
Jag älskar dig är en fantastisk fin sak att få höra <3!