Vic

Välkommen måndag
Då var det äntligen måndag, äntligen ny vecka. Känns underbart hur tiden bara springer iväg just nu. 10 enstaka dagar kvar tills mitt älskade hjärta är hemma igen. Kunde verkligen inte längta mera. Kan tro att min vänner kommer bli nöjda efter mitt eviga tjat om honom. Men saknar man någon så gör man det. Han är det bästa som hänt mig på allt för lång tid, så det vore konstigt om jag inte tjatade efter honom dagarna i ända. Men nu har jag iaf haft en bättre kontakt med honon, äntligen har man kunnat prata med honom de senaste dagarna iaf. Annars då, förkylningen jävlas fortfarande, fick sluta en timma tidigare idag då jag var lite krasslig och det ej kom in några kunder idag, så jag fick sluta tidigare och dra ned på stan och inhandla en present till min kära som snart fyller år. Jag har även börjat göra om i mitt allt för tråkiga hem, ska måla om lite grejjor, men inte haft orken idag till det så får bli i morgon på min lediga dag, borde ju gå fort att få de gjort bara man sätter igång :) Har stökat på med tvätten hela kvällen, och käkat onyttigt med Moa o Pehr. Helgen i mattmar var sjukt bra och väldigt välbehövlig måste jag ju säga. Nu är jag mer pepp på livet igen. behövde nog bara ladda om batterierna efter en sjuk jobbig förra vecka. Men denna vecka kommer bara springa iväg vilket jag verkligen älskar. Nej nu ska jag springa iväg och hämta det sista jag har kvar i tvättstugan sedan blir det att mysa ner sig i sängen framför PH och sen väntas sängen, den har jag längtat efter idag vill jag lova. 
 
 
Första gången jag sitter på en hästrygg på 10 år, är väldigt stolt över mig själv!